DAX ATT FLYTTA NÄRMARE HÄSSLEHÅLA...


Tjenixen!!
Idag var jag i Hässleholm för att kolla på en 3a som ligger ganska centralt vid väster. Sanne o Jeffi följde med mej dit och det var gulligt av dom, direkt när jag kom in så fick jag väldigt positiva vibbar. WOOOW den var super fin och ljus & det kändes som det fanns gott om utrymme där....
Jag föll pladask om man kan uttrycka sig så. Johan vill inte att jag flyttar ifrån honom på garnisonen men jag tycker att det e för långt ifrån stan o inga bussar på helgerna och dessutom inga affärer häromkring. Lägenheten vi har e superfin o modern men det betyder ju inte allt!! Måste vara trivsamt område oxå ju..
Jag saknar stan o min gamla mysiga 2a som hade perfekt läge....tyvärr går det inte att få den tebax eftersom jag övergav den...... hmmmm.
Men tror det e dax att ändra på tillvaron här och göra något helt nytt... känns verkligen som det behövs en förändring till det bättre. Kan bli kämpigt ekonomiskt men har ju slutat röka och har ju ingen bil just nu så bara där sparar man ju in lite cash. Är inte ute så mycket heller, men det kan de nog bli ändring på!
Ska ringa hyresvärden o säga att jag vill ha den imorron och hoppas nu att dom går med på det!!
HÅLL TUMMARNA!!! - NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: Sandra

va kul! låter spännande :) Förresten har pappa pratat med dej om sofforna? vi har ju köpt en ny. så om du vill ha tillbaka dina så går de bra :)

2008-10-02 @ 14:41:43
URL: http://sandus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja visst var den.

Tobbe sa under hela filmen faan jag kommer snart böla, tom han tyckte den var riktigt bra =) Vad kul att du hittat till min blogg nu hittar jag ju till din också !

Ha det bra. Kram

2008-10-02 @ 15:12:41
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0