Party weekend e över...

    Jag o syrran hade en toppen helg me fullt ös... vi var hemma hos henne på fredagen o åsa, peder Sandra & jocke dök upp. Skojigt som fasen o sen drog vi till Q- bar där man träffade en massa polare från både nu o förr!! skitkul hade vi!!:)
Bara det att vakterna tog en kille (känner ej honom) och jag vet inte vad han gjort...  vakterna släpade med han o sen tryckte ner honom i golvet o började sparka stackaren både i huvudet o mage.. fyyyyyyyyy faasen va äckligt sjukt gjort. Slutade med att de fick släpa med honom eftersom han tydligen tuppade av.. han kunde inte stå upp själv o benen hängde efter han... nog om det men verkar farligt att gå till det stället om det händer sånna grejor där.
Dagen efter var jag o Sanne ganske trötta o satt hos henne ensamma innan vi gick till Cats där vi träffade Naji o Tanja, där vi hade förfest. sedan kunde vi inte bestämma om vi skulle dra till kingan eller Q bar så vi drog lott o KINGAN blev det. på vägen dit träffade vi 2 killar i kön till bankomaten o dom skulle på samma ställe.. verkade skitroliga typer..
Såå vi ended up in kings där vi dansade losss hela kvällen o fick träffa ett helt gäng som endast var här på besök.. typ nån slags kompis återträff.. och när klockan blev 3 kom en taxi och hämtade upp hela gänget + mej o sanne så bar det iväg till en stuga som låg högst upp i skyrup me utsikt över hela sjön.    Här var det party me killar från alla håll o kanter i Sverige...

 Ajhan o hans polare.... i bottenplan a la skyrups stugan....
Såååå vi satt uppe till middagstid och det var fullt party... men jag tröttnade till slut på att sitta där nere i stugan så jag begav mej upp till polisen och tidigare Calvin Clein modellen Henrik som liknar Kid Rock.. heheh... han var trevlig men lite trötter för att diskutera livet o dyl med mej så till slut gick jag o la mej i stora sovrummet me sängarna på rad.. tur det så man slapp ligga på golvet..
Idag e det måndag o jag e bara hemma o slappar o behöver vila upp mej efter denna helgens vilda äventyr... väldigt ovanlig lördag kväll om man säger såå.. många oväntade saker hände- jag gillar att bli överraskad så detta lär man minnas länge!!    

 BYE BYE SKYRUP O ALLA GLADA POJKAR I SKOGSSTUGAN!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Verkade som om ni hade störtroligt i lördags..synd man alltid missar galna kvällar :) vi får ta och festa till det snart tycker jag !Alltid kul att festa o mysa med mina kära systrar olsson...=)

2008-10-07 @ 22:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0