PARTYDAX

YUMMY!!              HOLA!!
DÅ BÄR DET AV TILL SANNE I STAN IKVÄLL O VI SKA FESTA LITE HOS HENNE O HA RIKTIGT KUL...
NU VAR DET LÄNGESEN JAG VAR UTE O JAG SER FRAM EMOT DET... ALLTID KUL ATT GÅ UT MED SANNE HON O JAG HAR ALLTID MASSOR ATT PRATA OM O DISKUTERA. HON BETYDER MYCKET FÖR MEJ O E MIN BÄSTA VÄN!!
SKA BESTÄLLA EN RIKTIGT TASTY PINA-COLADA UTE MEN MAN FÅR NOG INTE EN SÅN SPARKLING DRINK MED "FRESH FRUIT " PÅ KANTEN SOM MAN ALLTID FÅR PÅ SEMESTERN.. HIHIHI :) :)
I GOT SOMETHING TO TELL YA ALL -  GODA NYHETER IDAG.. JAG E SÅÅ GLAD FÖR JAG FICK LÄGENHETEN SOM JAG BERÄTTADE OM I FÖRRA INLÄGGET HÄR.. DET E EN ZUPERMYSIG 3A O DEN LIGGER PERFEKT MED PIZZERIA O BILJARD UTANFÖR DÖRREN, NETTO LIGGER BARA EN BIT BORT SÅ MAN HAR ALLT INOM RÄCKHÅLL. TAR TYP KNAPPT 10 MIN ATT GÅ NER TILL STAN!!
YIPPIE JAG E SÅÅ GLAD IDAG!! MÅSTE FIRA O HA RIKTIGT SKOJ!!
SKÅÅÅL O HA EN TREVLIG HELG ALLIHOPA!!
   NU SKA JAG ÄTA EN BIT MAT E SÅÅ HUNGRIG!!  FAST INTE SÅNN HÄR MAT.. HEHE MEN SKALDJUR E NYTTIGT O GOTT!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

nu finns där en länk till en färg :)

2008-10-03 @ 15:39:03
URL: http://sandus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis vicke, vad skönt med ny lya =)

2008-10-04 @ 17:17:11
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Och party blev det!!!! =)när blir det igen?hehe

2008-10-07 @ 22:47:44
Postat av: vicke

Vi fixar självklart party snart igen åsa!! det e alltid sååå roligt att umgås med er partysessor!!!

2008-10-08 @ 12:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0