Sommarlängtan!!

Hallå där ute i solen!!
Nu e det så att jag har varit slarvig med bloggandet som vanligt men det e kanske inte så konstigt när min dator e hel kass.. går ju knappt att starta upp den rackaren!
Vädret har ju varit toppen nu den sista veckan och som tur e har jag sol på min balkong hela dagen så blir ju att jag sitter o njuter där ute me e kopp kaffe... förhoppningsvis blir man lite solbränd oxå på köpet :)
Denna helgen har gått alldeles för fort och jag hann inte med så mycket som jag skulle vilja, mest fest hela lördagen med Åsa o company och slutade väldigt sent. Ska ta det lite lugnt nu framöver och vila upp mej inför Kreta!!!
Kollade lite kläder o bikinis i Hale'ns katalogen idag och tror jag ska ha en turkos push up bikini denna sommaren.. har hela byrån full med bikinis o ganska många att välja på men slutar alltid med ett par nya varje sommar.
Hittade även en röd top och några leggings som var duktigt fint alltså.. måste ha :)
Ikväll ska jag jobba och slutar inte förrän 11 imorron tror jag.. blir ett långt arbetspass men bra med cash! Behöver verkligen ta det försiktigt ekonomiskt nu innan resan.. vill gärna ha lite pengar att röra mej med där och kunna handla hem lite smått o gott.
Snart e det dax för årets SIESTA som e på markan alldeles utanför min dörr... herreguu vilket hålligång här kommer att vara o dom skickade ut ett brev till alla i området idag där det stod att man kan nog räkna med att det blir tyst vid 2 på natten. Det lär ju bli ösigt värre o man tar väll själv o festar till det lite grann.. den där fest yran brukar smitta av sej .. iallfall när det e sommar o sol!
Jag hade önskat att denna snygga mannen skulle uppträda men SÅÅ stora artister kommer aldrig till lilla Hässleholms Siesta.. då får man bege sej till större städer.. ska faktiskt kolla när hans tour i Scandinavien e.. har säkert redan vatt här... han kom ju ut med den nya Love Revolution albumet. Ganska bra faktiskt..


 Jag e inget stort fans till han.. men snygg e han.. o har en bra röst som e ganska skön att lyssna på ibland..
Men har träffat på honom
i Hollywood på Daddy's inneställe dit många kändisar går.. det var verkligen en rolig kväll vill jag lova. En trevlig prick den där Lenny Kravitz fast lite galen...
Hängde med han till ett par andra ställen efteråt... behövde inte stå i kö till inneställena precis... var på The Room som ägs av Drew Barrymore.. sen bar det av till Sky Bar som ägs av Cindy Crawfords man.. där e super fint och det e mitt favvo ställe i L.A... har haft lika kul där varje gång!:)
Nu ska jag ut i friska luften och inte bara sitta här o tjöta om en massa gamla minnen.. hehe.. nu får det bli lite nya äventyr och roliga händelser!! Sommaren e på väg med allt vad den har att erbjuda... festivaler.. marknader... sol o bad... fester o nya äventyr som lockar!
KRAAAMIZ TILL ER ALL SOM TAR ER TID ATT LÄSA MIN BLOGG :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vi får hitta några fina bikini nu till kreta resan !! gud va ja längtar tills vi ska dit, det ska bli sååå skööönt !!!sol o värme är ju aldrig fel.

2009-04-21 @ 18:53:53
Postat av: Jeffi

Det är fint med turkos :) min favorit färg. Ska också köpa en ny. Den jag har bara trillar ner typ.heehh. Lite pinsamt.. Fortsätt nu att skriva. Men jag förstår att du inte kan.Eftersom du har en dum data.:(

2009-04-21 @ 19:28:53
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: Åsa

ja va synd att din data e kass. hade varit roligt att läsa din blogg lite oftare =) jag tänkte också att jag skulle köpa en ny bikini till Kreta resan. alltid kul med lite nytt att ha på sig! tack för senast! kram

2009-04-21 @ 20:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0