Utflyttningsfest hos grannen!!

GOO DAGENS PÅ ER!!
DÅ VAR DET DAX ATT BERÄTTA LITE OM HELGENS BRAVADER. JOO I FREDAGS BÖRJADE JAG ME ATT SPRINGA RUNT PÅ STAN O JAGA EFTER KLÄDER ATT HA PÅ MEJ O HITTADE ETT CERIST SPETSLINNE.. COOLT FAKTISKT SEN BAR DET IVÄG TILL SYSTEMET OCH KÖPTE EN BUNTE CIDER ATT AVNJUTA PÅ KVÄLLEN.
SANNE KOM HIT O PROVADE HELA GARDEROBEN (hihi) INNAN DET BLEV PARTY HOS NETTAN SOM BOR I GRANNHUSET.. DÄR VAR DET FOLK SÅ DET RÄCKTE O BLEV ÖVER.. HMM VILKA VAR DÄR SKA SE OM JAG MINNS RÄTT O KAN JU INTE NAMNET PÅ ALLA.. NETTAN O HENNES SYRRA, SANNE, ÅSA & PEDER, SANDRA, HENKE & EMELIE, MARTIN PARTYKUNGEN, JASON FRÅN USA OCH HANS ENGELSKA KOMPIS, PEDER SOM E MIN FORMER GRANNE, O TJAAA.. NAMNEN PÅ ALLA DE ANDRA KOMMER JAG FAKTISKT INTE ENS IHÅG..
KUL VAR DET IALLFALL!! BARA DET ATT JAG GLÖMDE BÅDE MIN MOBIL OCH KAMERA HEMMA O FRÅGADE MARTIN LITE SNÄLLT OM HAN VILLE FÖLJA ME O HÄMTA DEN.. JO DÅ.. DET GJORDE HAN O SEN BLEV DET VÄRLDENS SNACK NÄR VI KOM TEBAX ATT DET GIVETVIS MÅSTE HA HÄNT NÅGOT MELLAN OSS .. MEN NEEEJ DET GJORDE DET INTE SÅ JAG VAR TVUNGEN ATT GÖRA ALLIHOPA BESVIKNA!! HAHAHHA INTE KLOKT VAD FOLK HAR LIVLIG FANTASI!!

HÄR HAR VI LITE PARTYBILDER FRÅN NETTANS UTFLYTTNINGSFEST!!


 JAG, PARTYKUNGEN MARTIN OCH SYRRAN SANNE I FULL FART ME O DRICKA GOTT O BLANDAT!!



SAMMA HÄR JAAA...


HENKE OCH VAD HETER NU HAN DÅ.. EMELIE KOM OXÅ ME PÅ ETT HÖRN!


????? JAA JUST DET OCH SANDRA VAR DET IALLFALL!!

NU E DET TYVÄRR SÅ ATT DET VAR ENHEL DEL FOLK SOM JAG INTE LYCKADES FÅ MED PÅ BILD..
TEX NETTAN SOM HADE FESTEN.. ÅSA O PEDER MFL.. SÅ DÅ FÅR JAG TA O VISA ER EN BILD FRÅN FÖRRA HELGEN NÄR VI HADE FEST HOS MEJ.. :)


Sandra Nettan Åsa lilla jaa o syster Sanne

JUST NU CHATTAR JAG LITE ME ÅSA HÄR OCH HON SKA SNART TA FLYGET TILL THAILAND ME HENKE.. VAD UNDERBART ALLTSÅ. JAG VILL OXÅ!!
Jag måste försöka hitta en sista minuten nånstans men frågan e om man ska höra om nån vill åka med eller ska jag åka helt ensam denna gången.. Vad tycker ni? Lämna gärna era kommentarer och ge mej lite goda råd här!!
Idag ska jag stanna hemma från jobbet för jag har skit ont i hela ryggen efter ha överansträngt mej tidigare i veckan.. kan knappt ligga i sängen för jag vaknar typ 5 ggr på natten och kan knappt vända mej.. ajjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!
Nu ska jag göra lite mat här, blir pastaskruvar och baconröra me champinjoner, lök och vitlök.. spicy spicy!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va roligt att se en ny blogg innan ja åker! ja ska också försöka hinna skriva en..Tack för i fredags..o förlåt om alla trodde att ni hade gjorde nåt..hihi.. ha de superbra så hörs vi! kram

2009-01-25 @ 14:03:25
Postat av: Anonym

Ingen fara åsa jag tyckte bara det var komiskt.. hahahhah! jag tål det så det e lugnt man ska inte ta allt så allvarligt ju!!:) ha det toppen i thailand åsa jag kommer att sakna dej!! ta nu massa fina foto som du kan visa när du kommer hem och uppdatera bloggen o berätta allt!!! stor kramis :)och ha det nu så kul åsa henke o allihopa som e i thailand för tillfället!

2009-01-25 @ 14:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0