WRITTEN IN THE STARS

Denna låten av Westlife som e min favorit grupp spelade jag för Johan när han låg på intensiven och var allvarligt skadad efter en bilolycka...

READ THIS AND THINK ABOUT HOW PRECIOUS LOVE AND LIFE IS.. I DEDICATE THIS SONG TO ME AND JOHAN - FOR NOW ITS OVER..

STAY WITH ME
DONT FALL ASLEEP TO SOON
THE ANGELS CAN WAIT FOR A MOMENT

COME REAL CLOSE
FORGET THE WORLD OUTSIDE
TONIGHT WERE ALONE ITS FINALLY YOU AND I

IT WASNT MEANT TO FEEL LIKE THIS
NOT WITHOUT YOU

CAUSE WHEN I LOOK ATT MY LIFE HOW THE PIECES FALL INTO TO PLACE
IT JUST WOULDNT RHIME WITHOUT YOU
WHEN I SEE HOW MY PATH
SEEM TO END UP BEFORE YOUR FACE
THE STATE OF MY HEART
THE PLACE WHERE WE ARE
WAS WRITTEN IN THE STARS

DONT BE AFRAID
ILL BE RIGHT BY YOUR SIDE
THROUGH THE LAUGHTER AND PAIN
TOGETHER WERE BOUND TO FLY

I WASNT MEANT TO LOVE LIKE THIS
NOT WITHOUT YOU....

CAUSE WHEN I LOOK AT MY LIFE
HOW THE PIECES FALL INTO PLACE
IT JUST WOULDNT RHIME
WITHOUT YOU..
WHEN I SEE HOW MY PATH
SEEM TO END UP BEFORE YOUR FACE
THE STATE OF MY HEART
THE PLACE WHERE WE ARE
WAS WRITTEN IN THE STARS

I MADE A FEW MISTAKES.. YEAH
LIKE SOMETIMES WE DO
BEEN THROUGH LOT OF HEARTACHE
BUT I MADE IT BACK TO YOU

THE STATE OF MY HEART
THE PLACE WHERE WE ARE
WAS WRITTEN IN THE STARS.....
  ----------------------------------

DETTA ÄR MIN DIKT SOM JAG SKRIVIT TILL JOHAN..

JAG GJORDE ALLT I MIN MAKT FÖR ATT VISA ATT JAG FANNS DÄR FÖR DIG
JAG LÄMNADE MITT EGET LIV BAKOM FÖR ATT FINNAS VID DIN SIDA
FLYTTADE IN HOS DEJ FÖR ATT VI SKULLE FINNAS FÖR VARANDRA
OCH LÅTA VÅR KÄRLEK BLOMSTRA
JAG ÄLSKADE DEJ
DU TRAMPADE PÅ MEJ
SOM EN FIMP MAN SLÄNGER PÅ GATAN

DET GÖR SÅ OERHÖRT ONT I MITT HJÄRTA
ATT GE MIN KÄRLEK TILL NÅGON
SOM INTE ORKAR GE ALL SIN KÄRLEK TILLBAKA 
MEN

JAG LÄMNADE DEJ TILL SLUT
EFTER ATT HA GRÅTIT TILLS ALLA TÅRAR TOG SLUT
JAG BLEV EN ANNAN MÄNNISKA
STOLT OCH STARK

JAG HOPPADES ATT DU, MIN STORA KÄRLEK
EN DAG
KUNDE VISA MEJ DITT RIKTIGA JAG
SOM DU INTE VÅGADE SLÄPPA UT
JAG SKYMTADE DEJ IBLAND
JAG KÄNNER DITT INNERSTA OCH DEJ
DEN ÄKTA, KÄRLEKSFULLA OMTÄNKSAMMA KILLEN
JAG EN GÅNG BLEV KÄR I

NU E JAG STARK MEN TOM OCH TYST
DU VALDE SJÄLV OCH DU SA KNAPPT ETT KNYST
DU VILLE ÄGA OCH HA
ALLT DU KUNDE FÅ
MEN MAN KAN INTE FÅ BÄGGE TVÅ

NU SITTER DU DÄR ENSAM OCH TRÖTT
OCH FÖR MEJ KÄNNS DETSOM NÅGONTING HAR DÖTT
DU VALDE BORT MEJ
FÖR ATT FÖRGÖRA DEJ
MIN ÄLSKLING DÄR

MITT HJÄRTA E PÅ VÄG ATT BRISTA
FÖR EGENTLIGEN VILL JAG DEJ EJ MISTA
MEN JAG MÅSTE GÅ MIN EGEN VÄG NU
JAG E LEDSEN JAG HAR INGET ANNAT VAL
OCH DETTA ÄR SLUTET PÅ MITT TAL...












Kommentarer
Postat av: Sandus

väldigt bra dikt.. mycker känslor. finns här för dig så du vet, även om vi inte står varandra närmst, så vet jag hur man lyssnar och några goda råd kan jag nog komma med.

Utomlands var underbart, men nu vill jag bara tillbaka.. =)

Tänker på dig. Du kommer klara dig helt galant, följ alltid ditt hjärta, då mår du som bäst. Och du, bry dig aldrig om vad andra kommer och tycka, det vikitiga är att det är att du trivs.

2009-01-28 @ 02:40:14
URL: http://sandus.blogg.se/
Postat av: vicke

tack för att dina fina ord här till mej sandra!! det betyder jätte mycket ska du veta!!

han har själv valt att leva i fördärvet om du förstår vad jag menar... du har helt rätt man måste se till så man själv trivs! hoppas allt e bra med dej och allihopa!! var rädda om varandra!! love you kramis från din moster vicke

2009-01-28 @ 14:43:57
Postat av: storaste syster yster

Hej lilla hjärtat. Vilken underbart känslosam dikt. När jag satt och läste den tänkte jag att Vicke skulle bli författare. Älskar dej ska du veta. et är bara att höra av dig om du behöver det.



Jättekram Katta

2009-01-29 @ 06:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0